BILDEDRYSS FRA HYTTEHELG!

 

NÅ snakker vi dere!!! Da jeg blogget forrige uke fikk jeg en sånn “flash” over meg over hvor syyykt bra bildene man tar med speilrefleksen blir, og at det er dumt jeg bare bruker den her hjemme. Så jeg tok den med da jeg skulle på jentetur til Oppdal i helgen! Før tok jeg jo med meg over alt, og da mener jeg virkelig over alt! Husker jeg måtte ha med vesker store nok til at den kunne være med meg på BYEN haha. Akkurat det tror jeg nok ikke jeg blir å begynne med igjen, men skal absolutt prøve å være flinkere til å ta den med meg på eventyr. Make blogging great again !!!

Anyways – i helgen var jeg på Oppdal for å feire bursdagen til Lena! Så da var det bare å pakke vintersko og dunjakke, før vi kjørte etter jobb på fredag. Der laget jeg denne pastaretten etter ønske fra bursdagsbarnet, før det ble en rolig og tidlig kveld på damerne. Sååå var det jaggu opp for en lørdag som ikke skulle bli like rolig!

 

Mens vi handlet inn mat og drikke fikk jeg sneket meg til å kjøpt masse bursdags-stæsj til frokosten haha!  

Vi skulle eeeeegentlig gå på ski, men bestemte oss rett før vi reiste før å drite i det. Det blir jo litt mer styrete når man skal leie utstyr osv, så da tok vi en chill lørdag med laaaang frokost etterfulgt litt drinks ute på verandaen (selv om alle bildene i blogginnlegget er fra da vi enda var inne haha ops)

Litt kødding må til

Videre dro vi en tur på afterski, før det ble hjem igjen å lage deiiilig hjemmelaget pizza. Vi dro også en tur ut videre etter det, og HERLIGHET så gøy det var. Det er syyykt lenge siden jeg har vært på “klubben” og danset, men det ble jaggu noen runder på flooren og det var SÅ gøy å danse litt igjen!!

Ellers hadde vi en ganske tidlig utsjekk på søndag, som gjorde at jeg var hjemme i Trondheim igjen i 2 tiden, noe som var syyykt deilig? Er vandt til at jeg alltid er hjemme igjen etter turer når det er blitt mørkt, og det bare er litt igjen av kvelden før det er tid for ny uke. Nå føler jeg at jeg hadde en helg hvor jeg rakk helt ekstremt mye haha!!

Denne uken har vært veldig fin så langt – mye energi, mye å gjøre og ja nei jeg hadde til og med en bra mandag.?! Dere vet jo meg og mandager, det er ofte ikke en god match. Så får håpe uken fortsetter i samme spor!! Håper dere har en fin siste dag i februar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg