BILDEDRYSS FRA HYTTETUR

A N N O N S E L E N K E    J U N K YA R D

Heii og god mandag alle sammen! Jeg hadde en helt ok minus start på uka, som egentlig minnet veldig om alle mandagene under lockdown. Den siste uken har jeg valgt å ha hjemmeundervisning da det er en del smitte ute og går igjen, så da blir jeg sittende på maccen foran kjøkkenøya. Det er jo deilig å kunne sove litt lengre, men merker nå igjen at jeg er lei. Det å stå opp til grått vær utenfor, hoppe i joggedressen for så å knote og lete etter forelesningslinker er liksom ikke en helt wow start på dagen. Så jeg blir nok å bevege meg mot skoleundervisning igjen fra neste uke, da blir det bra å få fikset seg litt og ikke minst kommet seg ut av huset høhø

Uansett! Jeg hadde en helt nyyydelig helg, på selveste Røros! For en fantastisk plass det egentlig er, helt magisk å gå rundt i sentrum der, samt også nydelig landskap rundt. Vi dro en hel gjeng, så det ble masse latter, god mat, spilling og ikke minst nydelig vær! Sååå heldig vi var med både temperatur og sol

Jeg og et vennepar dro opp torsdag kveld og fikk en langhelg, noe som var veldig digg! Vi kjørte ikke før 22.30 på kvelden, og endte opp med en biltur som ble helt sprø. Rundt oss blåste trærne helt sinnsykt, regnet høljet ned, det sprang dyr kontinuerlig over veien, og vi så generelt sinnsykt mange dyr i mørket som bare føltes helt sjukt spesielt der og da hahhaha

Den første dagen var det litt vind og kaldere på kvelden, så da fikk jeg prøvd den nye jakka mi! Har gledet meg sånn til å bruke den, da jeg har hatt lyst på den lenge. Den var utsolgt såå mange plasser og så ofte i fjor! Nå er den inne på Junkyard her, i alle størrelser, og dere som følger meg på Instagram fikk sikkert med dere at jeg har en rabattkode også nå! Den er ANNAIS20 og gir 20% off alle ordniære varer på nettsiden ut 25. september! Det betyr altså at man kan spare en gooood del på

Vi lagde denne pastaretten igjen på fredag, så utroooolig godt

På lørdag skulle vi gå oss en liten tur! Da vi kom opp på en liten fjelltopp med utsikt over Røros, viste det seg at det var duket for Røros-Games, og dagens første to konkurranser ble satt i gang – kasting av hestesko og quiz om Røros!

Det fortsatte med konkurranser gjennom hele dagen (og natta haha). Noen av konkurransene var kubb, hinderløype, støvvelkast, ordlek og mimelek. Veldig veldig gøy at hostene hadde tatt seg tiden til å arrangere det!!

Har fått en del spørsmål om vestene jeg har hatt på bilder i helgen – denne er fra Zara og ble kjøpt for et halvt års tid siden, og sherpavesten jeg har under The North Face jakken er fra Tommy Hilfiger og er 1-2 år gammel   

På søndag sov alle leeeeeenge, chillet leeeeenge, før vi pakket baggene våre og pakket i bilen. Vi dro inn til sentrum og gikk oss en tur der, samt spiste middag før avreise

       

Håper alle har hatt en fin helg, og at dere får en bra mandag! Så blogges vi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg