BILDER FRA HELGEN

Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra helgen! Jeg fikk jo blogget litt mens jeg var der, men jeg har et aldri så lite bildedryss til. Som sagt dro vi på hyttetur på fjellet, nærmere bestemt Kvitfjell! Vi hadde funnet en helt amazing hytte på Finn, og den var rett og slett helt utrolig, haha. Her kommer en god blandings av både mobilbilder og speilreflekskamerabilder:

Kvitfjell er såååå fint! Jeg var her jo en tur for to år siden da det var vinter, men det var absolutt fint å komme tilbake til bar bakke også.

 

På lørdag var det creamy pasta på planen! DM’en min var full av folk som ville ha oppskrift, og jeg brukte denne oppskriften-ish. Jeg bruker egentlig ikke oppskrift lenger da jeg har lært meg ingrediensene og tar de litt på gefylen, alt ettersom hvor mange man er etc. Denne gangen var det jo da også med glutenfri pasta og laktosefri creme fraiche og fløte, og det ble like godt! 

 

Søtisen Max var også med 

 

Genseren er strikket av bestemor <3

 

To stk ute på tur i skogen på lørdagen! Plutselig åpnet himmelen seg og det startet hølje ned, da var det bare å pelle seg hjem til peisen og et glass vin haha

Ellers hadde vi jo en riiiimelig spennende hjemtur, hahaha. Bilturen tar egentlig litt over 4 timer, men på vei hjem endte vi opp med å bruke rolige 8-9 timer. Ingen av oss fikk med oss at vi kjørte ut av rundkjøringen mot …. Ålesund. Og ingen av oss finner ut av det før etter over en time, da sjåføren tilfeldigvis sjekker kartet. Hahaha herreguuuud for en donkegjeng – det endte jo da med å måtte kjøre tilbake, lade bilen enda en gang, samt få i oss noe middag. Da vi fant ut at vi var drøye 1 time unna Molde var det en liten stund vi var veldig close til å bare fortsette å kjøre, og heller ta en natt der på hotell og forlenge turen litt. Men fornuften tok oss, og vi kjørte heller tilbake og opp til Trondheim igjen.

 

“Heldigvis” var bomturen helt nydelig! Vi måtte stoppe å ta noen bilder, for naturen og lyset var heeelt magisk

 

To av fire idiots

 

Det var virkelig en så utrolig koselig helg, og må nesten være den beste helgen så langt i 2020! Så det var virkelig en fin avslutning på høstferien min

 

14 kommentarer

Siste innlegg