EN MILEPÆL

Hei alle sammen, og god lørdags morgen! Jeg har sovet i 12 timer. Tradisjon tro var det taco og rødvin med familien i går, men ut på kveldinga måtte jeg hjem å legge meg. Hahaa?? Jeg har vært slik i to dager nå, og helt ærlig tror jeg det er kroppen min som har vært litt i høyspenn. Som jeg fortalte skulle jeg holde foredrag på torsdag, og det foredraget var på min egen skole – altså BI. På åpen dag, med potensielt nye elever i publikum, men mest skummelt: foreleserne mine også!!! Jeg er egentlig ikke noe redd for å snakke foran folk, men har aldri hatt et slikt oppdrag, så dagene før hadde jeg perioder med siiiinnsykt hjertebank og pustevansker. Noen som kjenner seg igjen kanskje? Det er såååå typisk meg, jeg er egentlig ikke redd for å stå på “scenen” og prate, men jeg er redd for å bli redd. Angsten for angsten. Klassiker! Vel, det gikk faktisk veldig bra, og jeg er stolt over meg selv som har gjort noe sånt. Om noen skulle lure holdt jeg foredrag om hvordan å bygge sin egen merkevare, noe som føltes sprøtt. En hel powerpoint og foredrag med meg sjæl liksom, hallaisen alle sammen look at this bitch !

Nå holder jeg på å lage kaffe, og bruschetta til frokost! Det er så sjuuukt godt, om dere vil ha en enkel oppskrift har jeg laget en her. Nå har jeg gjort den litt enklere da – jeg smører pesto på brødet, setter det i ovnen, lager “fyllet”, og er ferdig. Ikke noe ost eller steking i olje, ain’t nobody got time for that (egentlig jeg tho, har ikke en eneste plan i dag)

J A K K E    H E R    G E N S E R    H E R    B O O T S    H E R 

 

Disse bildene er ikke fra i går, men fra en annen random dag jeg hadde INGEN SKAM og tok bilder inne på BI. Foran masse folk!!! Den selvtilliten jeg hadde den dagen der vil jeg ha hver dag??

2 kommentarer
    1. Hei! Bare et tips ang at du er nervøs for foredraget; Tim Ferris og Susan Cains podcast! De snakker om akkurat presentasjonsangsten og hvordan man kan takle det 😊 Masse lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg