HEI FRA….

Hei og gooood mandag alle! Her i gården føles det mildt sagt ikke ut som mandag, da jeg har tatt skikkelig påskeferie og reist til … Spania! Nærmere sagt San Sebastian. Her blir jeg faktisk en god stund, og det blir så deilig! Vi reiste nedover på fredag (verdens leeengste reise da det ene flyet ble kansellert), og siden da har vi egentlig bare spist digg mat, solet oss og slappet av. I dag derimot skal vi på en aldri så liten utflukt, så det føles faktisk litt ut som helga vår starter i dag, haha. Vi er faktisk på vei ut døra nå, så det ble bare en kjapp oppdatering i dag

I går var det helt fantastisk her – 23 grader og steikende sol! Jeg fikk både rød og brun farge på den bleike skrotten min

Det fiiine sitrontreet i hagen

Det ble så klart pasta til middag på lørdag, oppskriften finner dere her

Altså noe av det beste jeg vet med å være i syden er å handle masse masse masse digg frukt brus godteri på matbutikkene her !!!

Jeg mener se på det nydelige synet

Nå må jeg dra, men jeg skal prøve å få oppdatert en god del mens jeg er her, så vi blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg