INVITER MEG PÅ STORTINGET

A N N O N S E L E  N K E R   N E L L Y ,   W E E K D A Y

God morgen! I morges sto jeg opp ekstra tidlig for å rekke å jobbe med morgendagens innspilling av podd, i og med at jeg har en så sinnsykt lang skoledag foran meg idag/i kveld. Fornøyd sto jeg og pusset tennene før 9 (det er tidlig for meg når jeg starter 12.30), så hører jeg hun på radioen si: “Klokken er 9, og jeg skal denne formiddagen gi dere nyhetene“. BITCH HVA sier du nå, formiddag? Sånne her type ting kan jeg bli helt SYKT opphengt i, og det ble jeg så klart i sta også, så jeg måtte ringe kjæresten min som satt på lesesal, og høre hva i alle dager han legger i “formiddag”. Kaller dere klokken 9 på morgenen formiddag??? Er ikke det morgen??? Hahahah jeg er så taper, men samme med ettermiddag – når folk kaller klokken 2 for ettermiddag blir jeg sånn ….. wtf hvem er du

Og ja, jeg har seff Googlet det, og ser jo at 9 tydeligvis er formiddag. Men jeg tenker vi sier det sånn: Inviter meg til Stortinget så skal jeg komme med nytt lovforslag: Morgen: 06.00 til 10.00, formiddag: 10.00-16.00, ettermiddag: 16.00-20.000, og kveld er faens resten ! Natta starter da 00.000 . Takk for oppmerksomheten

Poenget her er nok at jeg var så glad for å stå opp tidligere enn vanlig på en “frimorgen” for å ha orden i sysakene (livet altså), også kommer hun på radioen og sier at jeg LIKEVEL ikke har stått opp før på formiddagen *gråtefjes*

 

G E N S E R   H E R

T I G H T S    H E R

S K O    H E R

 

Haha, ingenting som å stå opp tidlig for å være fornuftig, og så ender du opp med å sitte å være skrulle på internett, ass. Ellers har jeg fått noen spørsmål angående den nye Nike-tightsen min! Jeg trooor det er en helt ny modell, og den er kjempetynn (men ikke gjennomsiktig??) og helt sjukt glatt i stoffet. Helt nydelig å gå med! Det eneste er at det “hold in”-feltet på tightsen former kroppen kanskje litt vel mye til tider. Jeg legger ikke merke til det i virkeligheten, men på bilder ser jeg det godt – den “cropper” liksom kanten av øvre del av rumpa mi slik at den blir ja ekstra form på, men det ser litt rart ut når jeg poserer på enkelte måter, jeg blir liksom helt buklete, hahaa (Dere ser det ganske godt på disse bildene). Men heldigvis poserer jeg ikke så mye i virkeligehten, så ja den er helt sjuuukt god å trene i <3

18 kommentarer
    1. Ganske sikker på at jeg sier god morgen frem til klokken 12, så jeg er enig med deg! Men så er jeg kanskje ikke helt rette personen til å uttale meg heller når jeg synes det er morgen helt frem til 12, hehe.

    2. Hahaha, pappa nekter alltid å si god morgen til meg hvis eg står opp etter klokken ni, då får eg god formiddag slengt i trynet. Helt enig i klokkeslettene du skrev hahah

    3. For meg varer morgenen frem til kl. 11-12. Formiddagen er fra ca. 11-16.00. Dette har jeg og kjæresten min også diskutert før haha!

    4. Enig, minus at jeg vil legge til “dag” fra typ 12-15. I sammenhengen her tenker jeg på middag som i mid-dag (mid-day), og ikke middag som i måltidet 😅 Mulig jeg er helt på jordet!

    5. Det der er et legit problem på jobb, fordi vi avtaler å møtes på formiddagen å for meg er det før 12, mens for andre er det tydeligvis «før middag» å de kan finne på å komme i 2-3 tiden.. vi trenger å få fikset dette! anna for president

      1. hahah enig vi må få en UNIVERSELL FORSTÅELSE PÅ DETTE!!! eller, det er jo tydeligvis regler på det da men de er faens uforståelige !! stiller som statsminister neste valg

    6. Jeg er såå enig!! Prøver alltid å få gjennom at formiddag starter typ 12 og ettermiddag 16, og blir så sjokkert når alle tydeligvis rundt meg mener 11:00 er formiddag?? Haha merkelig det der

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg