JUL/NYTTÅR – KJOLEGUIDE 2019 (M. RABATTKODER)

First off: jeg skriver dette innlegget akkurat nå på denne tirsdagskvelden, når jeg egentlig burde sittet med eksamen, haha. Rett og slett fordi det er to veldig bra rabattkoder live akkurat nå som gir rabattert pris på mesteparten av kjolene i dette innlegget. Så da tenkte jeg å kjappe meg å poste dette innlegget mens kodene enda er aktive!! Koden på NA-KD er gyldig til torsdag, mens Nelly-koden aner jeg faktisk ikke så kan lønne seg å være rask, haha!

 

NA-KD: ANNAIS20 FOR 20% OFF HELE NETTSIDEN 

NELLY: MERRYXMAS FOR 25% OFF NLY BRANDS

 

Så, la oss begynne! Jeg fikk overraskende mange spørsmål om jeg kunne lage en lik “guide” som jeg hadde med vinterjakker (dere finner den her). Denne guiden syntes jeg var hakket vanskeligere, da det er veldig individuelt hvilke farger, fasonger og lengder man liker på kjolene. Men jeg fikk kategorisert det litt, og det er ikke til å legge skjul på at jeg har funnet kjoler jeg selv liker veldig godt, haha. 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

Blazerkjoler er LYFE! Slike kjoler kler virkelig alle, og det ser classy ut samtidig som det er behagelig å gå i. Selv har jeg maange ulike farger og varianter – blandt annet nr 10 (som på bildet), nr. 7 og nr 3 <3

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

Min favoritt i julen – velvet! Jeg har selv en velvetkjole fra Nelly fra noen år siden i grønn, og eeelsker den! Jeg har planer om å klikke meg hjem nummer 2 også, da fargen var så utrolig fin og ikke minst kledelig snitt! Føler julen er høytid for velvet, og her finnes kjoler som passer til både julebord, familiejul og nyttårs <3

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

Det er ingen hemmelighet at jeg eelsker kjoler som glitrer, haha… På dette bildet har jeg faktisk nummer 5 og 7 som jeg har planer om å bruke. Selv har jeg lagt min elsk på både 1, 4 og 10 også – utrolig flotte kjoler?! Nummer 4 er jo også deilig da den er løs <3

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

Ingen kjoleguide uten den lille sorte. Man trenger ikke å gønne løs med paljetter, velvet og hele den regla selv om det er høytid. Nummer 1 er forresten kjolen jeg brukte i helgen, for dere som lurte på det på Instagram <3 Her la jeg også med noen løse varianter for de som vil ha litt å bevege seg i!

 

      

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

Det er ikke til å legge skjul på at jeg er veldig glad i nyttårsaften og kjoler, haha. Jeg har også tidligere valgt å legge litt penger i en nyttårskjole, så da tenkte jeg å legge ved noen litt dyrere kjoler også (og noen svindyre men som var så fine at jeg bare måtte ta de med haha). Her må mine favoritter være de blå, samt den beige nr 8 – halloooo!!! Angående Revolve har jeg aldri handlet der før (tror kanskje jeg skal det nå tho haha), men jeg regner med det blir å komme toll på bestillingen!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 

 

Til slutt noen silky kjoler i ulike varianter. Her har jeg nummer 3 og 10, nummer 10 er liten (eller kort da) i størrelsen, så den må jeg bestille i en størrelse større. Men den er superlekker! Nummer 3 er fantastisk deilig å gå i og sitter veldig fint på kroppen. Ellers er det utrolig mye andre flotte kjoler her – silky kjoler er superlekkert og legger seg veldig ofte superfint på kroppen.

 

H Å P E R   D E R E   L I K T E   G U I D E N   < 3 Den ble pittelitt forhastet (selv om jeg har brukt 4 timer på den nå hahaha) da jeg egentlig ville vente til etter eksamen, men men!

18 kommentarer
    1. Halloo ikke snakk deg selv ned :* Føltes ikke forhastet ut i det hele tatt, veldig gjennomført innlegg! Takk for superfine tips søtaa

    2. Å härreguuud, Anna! SÅ mye arbeid du har lagt ned her!!! CRED til deg ass! Tuuusen takk gode deg! Nå ligger det 3 kjoler i min handlekurv!!! WIIII! God klem til deg! Study hard, girl! 😉 Du er goood! <3

    3. Slenger meg på de over her! Gidder sjeldent å trykke meg inn på innlegg med tips om gaver/antrekk osv. fordi det alltid bare er seks bilder kastet inn i en dårlig kollasj uten noen tekst, men det gjelder ikke dine innlegg!! Setter skikkelig pris på slike innlegg hos deg og merker tydelig at du virkelig gjør en innsats for at det skal bli bra

    4. For en bra innsats du har gjort med dette innlegget. Føler at det er noe du genuint mener, og at du har gjort en innsats. Mange bloggere slenger inn noen bilder med klær jeg aldri kunne sett for meg hun kunne gått med… Men en ting jeg har tenkt over i år er hvor kjedelig «årets julemote» er. Føler alt har vært in for lenge, både paljetter, silke, velvet osv. Det burde ha kommet noe nytt liksom haha!

      1. tusen takk!! <3<3 setter veldig pris på at du forteller hva du liker med innlegget osv sånn at jeg kan ta med meg det videre!!

        hahah det er kanskje sant når du sier det! jeg syntes det er litt stas jeg da med velvet og paljetter siden jeg forbinder det sånn med denne årstiden hehe… men det du kan prøve er eventuelt å teste ut "moten" innen accesories – jeg ELSKER jo hårbøyler og i år ser jeg at det er supertrendy med hårhøybler som er sånn "høye" på toppen, litt som en slags krone haha!! jeg har bestilt meg noen selv, men det avhenger jo at man syntes det er pent selv da høhø<3

        1. Ja, jeg tenker kanskje litt enklere kjoler (eller andre plagg) med andre farger enn rød, mørkegrønn og mørkeblå. Det er liksom de fargene (+svart) som er hver eneste jul. Kanskje satse på skinntrenden med kule sko/accessorize på nyttårsaften i stedet for paljettkjole. Er bare så lei julemoten aldri forandrer seg haha. LUKSUSPROBLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg