KLIN GÆRN

A N N O N S E :   A D L I  N K S   N E L L Y

C R O P P E D   H O O D I  E    H E R    J O G G E B U K S E    H E R 

Hei alle sammen, har dere hatt en fin onsdag? Så langt har denne dagen vært fin – jeg og Melis kom oss endelig til dyrlegen, hvor vi fikk beskjed om å ikke bekymre oss over den lille kulen hun hadde fått på magen. Hun fikk også masse skryt over at hun var klin gærn og holdt seg godt til å fylle 77 år i år, haha. På veg hjem fikk jeg også melding om at forelesningen i dag var avlyst, som betyr en dag til å gjøre hva jeg vil! Jeg håper så inderlig det ikke bare er meg som tenker sånn “YESS” når forelesninger blir avlyst, uten å skjønne at 1: du betaler evig masse spenn for å gå på skolen, og ikke minst 2: forelesningen blir bare satt opp en annen dag senere hvor du egentlig hadde fri …….

Jeg feirer ikke denne “fridagen” med å stå i joggedress og drikke rødvin, altså. Bildene er fra lørdag! Tenkte jeg skulle dele de i dag siden rabattkoden min enda er gyldig, og jeg kan virkelig anbefale dette settet! Som jeg sa til Erica da hun komplimenterte det: “Det værste er jo at det faktisk ser ut som jeg har litt former i det, I LIKE IT”. Så dette skal klikkes hjem i flere farger! Buksen er ganske lang (kanskje derfor jeg elsker den så høyt, den passer i lengden til meg og jeg er 176cm), så om du er veldig kort kan det nok hende den blir litt for meget, men regner med det er mulig å brette den opp også om man virkelig vil ha den <3

Hahah åååhh beste lillemora! Meg i bakgrunnen: *Ur doin amazing sweetie*

11 kommentarer

Siste innlegg