LANGBEIN PÅ LETING

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D ,   G I N A T R I C O T

 

 

J A K K E   S H U ,    H E R

S E K K   R A I N S ,    H E R

 

Dagens uniform – hår som for lengst skulle hatt seg en dusj, blytung sekk, treningsklær og alt for mørk foundation. I morges måtte jeg vært litt i en annen verden da jeg sminket meg, og så i min egen vindusrefleksjon på veg ut at det var noe som ikke stemte helt. Jaja.

I dag bestemte jeg meg for å komme meg ut. Selv om jeg må lese trenger jeg jo ikke å sitte inne i min egen leilighet, så dro til byen for å sitte på en restaurant. Med hodetelefoner i, en stor kaffe, to toast og en ginger-juice (sååå bloggete) var det faktisk en veldig fin dag hvor jeg fikk lest masse. Deilig å sitte i et rom fullt med folk som styrer med sitt, så blir man ikke så obs på sine egne tanker, haha! Jeg dro også en tur innom noen butikker på vei hjem, og fikk så flashback fra da jeg gikk på videregående skole og alltid var på småshopping etter skolen. Good times!!!

Ellers var jeg ganske karakter i dag også: da jeg spiste lunsjen min satt jeg opp mobilen på den lille holde-ringen jeg har bak slik at den liksom står oppreist i et “stativ” og så på serie. Helt alene på restaurant, mens jeg spiste, på mobilen. Yess anbefaler alle det var helt nydelig

 

 

H O O D I E    H E R

T   S H I R T    H E R

H V I T   B U K S E    H E R

 

Jeg dro en tur innom Ginatricot, da jeg så så mange fine bukser da jeg lagde denne kollasjen. Jeg er sånn på leting etter slengbukser/vide bukser som er lange nok til meg, og fant virkelig de perfekte på Gina. Meeeen de ble litt for korte dessverre, men for dere som ikke har 100km lange ben er de nok superfine. Er disse jeg snakker om <3 Det samme gjelder den hvite jeg har på på bildet ovenfor, fankern at den ikke passet meg !!! Men fikk hentet en pakke jeg hadde bestilt med verdens fineste kjole + en dødskul jakke, som jeg tenkte å vise dere i morgen.

Noen som har tips til hvor man finner lange slengbukser/vide bukser?

20 kommentarer
    1. Jeg har super lange ben også- fikk tak i Levis Ribcage L36 og Monki Ava L34, vege to vide 70-talls stil bukser, cord/dongeri. Super fine i snitt! -Blir veldig glad om du deler hvor du får tak i bukser, ikke lett for oss lange…

      1. åå takk skal du ha! jeg har faktisk levis “slengbuksen” og den er lang nok, men måtte ha den i TRE størrelser større enn hva jeg vanligvis bruker i Levis haha! men takk for gode tips, jeg skal si fra om/når jeg finner noen – tenkte å prøve noen fra NA-KD nå siden det står der at modellen skal være ca. like høy som meg hehe *fingers crossed* <3

    2. Jeg har samme problem, men fant superfine busker fra Louis på Carma i Trondheim! Kjøpte meg slengbukse derifra, og skikkelig uvant med en bukse som faktisk er lang nok (og til og med redd for at den subber i bakken) :))

      1. yayy er det sant! det skal jeg sjekke ut, takk for tips <3 haha ja jeg har faktisk EN slengbukse som er lang nok og det er fra Erica sin tidligere kolleksjon med NA-KD! Den er så lang at jeg også er redd for at den subber, men eeeelsker at den er så lang hahaha

    3. Har samme problem! Usj! Laaaange ben og slank… Det er den värste komboen! Aaalt blir for kort! 🙁 1 slengbukse som har värt lang nok for meg var på Gina tricot (for noen år siden) i str. 32! Da fikk jeg sjokk! Haha! Og en dongeri fra Jean Paul, som jeg kjöpte på Match i str. xs! Sjelden luxus altså! Klem! <3

      1. mine beste hudtips er å vaske ansiktet med vann morgen og kveld og alltid etter sminkefjerning! og bruke fuktighetskrem hver dag, og solkrem på sommeren (selv om jeg tidligere har vært veldig dårlig på det) … 🙂 jeg må jo nevne her at jeg aldri har slitt med huden min og føler meg heldig der, men prøver å ta vare på den godt uansett :)!

    4. Zalando sin tall-avdeling har mye bra! Blant annet object sine svarte slengbukser. Eneste prob å få tak i str

    5. Heidu!
      Hadde vært sååå digg om du hadde laget ett innlegg hvor vi langbeinte kan kjøpe bukse, jeg sliter virkelig å finne en fin skinnbukse som er lang nok og sitter bra på!!
      Har du tips?? Har sett du bruker skinnbukse ofte!
      Ett lite tips med lang slengbukse, nelly – Straight Crepe Pant. Jeg er 174, og de er veldig lange!!

      1. du det skal jeg se om jeg får gjøre, må bare bli ferdig med alle eksamner så jeg får gjort litt “research” på å finne lange bukser haha <3 og TAKK for tips jeg skal bestille meg ASAP de fra nelly haha!! visste ikke at de var så lange!

    6. Tom wood har veldig fine bukser! De har midje og lengde størrelser, slik at du ikke trenger kjøpe en bukse som blir for stor i livet for at den skal være lang nok 🙂 Har en slengbukse derfra selv

      1. du der sier du noe, jeg har faktisk en denimbukse derfra som sitter veldig fint! må absolutt sjekke ut slengbuksene <3 takk for tips!

      1. oi det er jeg usikker på – jeg endte med å ikke kjøpe den og det er såppas lenge siden nå at jeg har glemt det 🙁 men tror kanskje S eller M!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg