MER OM BADET MITT

A N N O N S E   V I K I N G B A D

I dag mine kjære venner, tenkte jeg å lage et til innlegg om badet mitt, men som går mer på selve innredningen! Helt siden jeg begynte å poste om badet har det rydd inn med spørsmål om hvor ting er fra, så tror dette er et høyt etterspurt blogginnlegg. Jeg kommer til å linke alt, selv om det aller meste er fra Vikingbad sin “klassisk stil”, her. Så sånn sett er det utrolig kjekt, da absolutt alt på badet av interiør (unntatt hyllen) er fra Vikingbad. 

Og herlighet så fornøyd jeg er! Alt fra flis til dusjhode er i helt rå kvalitet, og absolutt alt gikk over min forventning. Da arbeiderne begynte å bære opp produktene klarte jeg ikke la være å åpne de å se, og jeg fikk på ekte kriblinger i kroppen over hvor fint alt var, og ikke minst hvor eksklusivt alt føltes. 

Mitt kjære kjære bad

Bolleservant: Alma, her

Blandebatteri: Veni, her

Jeg tror faktisk vasken er noe av det jeg får mest komplimenter på av gjester! De elsker at den er rund og som en bolle, og at den er i matt hvit. Elsker elsker elsker den og elsker at den er så enkel å rengjøre (kontra min forrige vask herregud for et mareritt). Både på grunn av fasongen men også at den er matt!

 

Flis: Calacatta, her

Det er nesten helt umulig for meg å si hva jeg er mest fornøyd med, men jeg måå faktisk si flisen. Da jeg fikk se den for første gang måpte jeg, da den gikk over all forventning. Altså KVALITETEN. Jeg måtte kjenne på den og studere den for å sjekke om det ikke var ekte marmor, for det så virkelig sånn ut haha! Den skinner og ser supereksklusiv ut, er deilig å gå på (ikke glatt, har gått på den med høye hæler) og ikke minst blir det ingen svære flekker av å stå på de etter dusjen. På mitt gamle bad var jeg _avhengig_ av å ha badematte da flisene ble fulle av sjatteringer fra vannet etter dusjen, men nå kan jeg faktisk gå rett ut på flisen etter dusjen. Jeg skal derimot få meg en badematte altså, men tenkte jeg uansett skulle nevne det da det imponerte meg veldig haha! Har samme flis på vegg og flis, og er altså så fornøyd at jeg får ikke sagt det nok. Tror det er flisen som er en stor del av at badet gir en “hotellvibe” hihi

Rainshower: Frøya, her

Så til min fiine fine dusj! Da jeg så denne var jeg bombesikker på at det var denne jeg ville ha. Føler designet på den er liksom en pyntegjenstad, og personlig elsker jeg en sånn utforming på dusjer. I matt sort som også er enkel å holde ren, og nyter også at man kan bytte mellom rainshower og hånddusjen.

 

Servantskap: Mie 80, her 

Speil: Oda 80, her

Dusjhjørne: Liam, her

 

Her ser dere litt ulike ting, blandt annet hvordan dusjen ser ut “pakket sammen”. Personlig har jeg blitt mest glad i å ha den stående utslått (hvordan det ser ut kan dere se her) da jeg syntes de sorte detaljene på dusjen er så fine, men det er helt genialt å ha muligheten til å brette dusjdørene på den måten. Perfekt for små bad! Vet disse dusjdørene finnes i flere størrelser.

Også speilet da. Også svært høyt elsket, og er også helt klart en “wow” faktor på badet. Har lys som kan byttes mellom kaldt og varmt (jeg er mest glad i varmt), og har tre ulike styrker. Er med på å gi en nydelig stemning på badet, og eeelsker (blir mye elsker i det innlegget her, men jeg elsker virkelig badet mitt hahaha) at det er så stort. En stor stor anbefaling om man vil piffe opp badet litt!

Servanten på badet ville jeg ha mest mulig nøytral, så da gikk jeg for denne. Før hadde jeg jo en pitteliten servant med SKAP under, som gjorde at jeg fikk plass til nøyaktig: èn tøymykner. Nå har jeg plass til nesten alt (!) jeg hadde på mitt forrige bad unntatt håndduker og doruller, noe som er himmel for meg. I møbelvelgeren (her) kan man også bygge sitt eget møbel (størrelse, fronttype, servant etc)

Toalett: Aida kompakt, her

Nå ble det ingen bilder av doen i dette innlegget, men men. Har faktisk fått spørsmål om hvor den også er fra, haha – så her er link! Det som er nydens med doen er at den er mindre (kortere) enn den jeg hadde før, som er perfekt for mitt bad. Doen er nemlig plassert rett etter døren inn til badet, som betyr at døren før har gått rett inn i knærne på den som sitter på do om noen kommer inn, haha. Det problemet slipper jeg faktisk nå som jeg har kortere do, så det er stooor bonus!

Ellers er også alt tilbehøret mitt (dorullholder, kroker osv) også fra Vikingbad, og det finner dere her

Vikingbad har også et eget tegneprogram hvor du kan legge inn badet ditt sine mål o.l., og lage ditt eget bad med Vikingbad sine produkter, litt som Sims, hahaha! Veldig lurt om man er usikker på størrelser etc. Tegneprogrammet finner dere her

Hvis dere lurer på noe mer bare spør! ♥

 

6 kommentarer
    1. Hei fine deg! Hva slags treningsklær bruker du? Jeg sliter med å finne tightser som er lange nok i bena for meg og samtidig har god kvalitet, har du noe å anbefale?
      Klem!!

    2. Hvor er de hvite skoene du har på deg med den beige, lange kjolen fra Bikbok på instagram? Med blomsterbukett 🙂 altås du kledde den kjolen så sinnsykt! Jeg må gå å prøve den 🙂

    3. Så fint badet blei!☺️ Vi venta faktisk på samme servantskap + bolle, batteri og toalett på vårt bad, så gleda meg til å sjå sluttresultatet når eg ser kor fint ditt blei😍
      Lurer forresten på kor den svarte hylla på badet ditt er fra?☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg