MIN HELG I BILDER

Holy shiiiit det er lenge siden jeg har blogget?! Jeg trodde kanskje jeg hadde kjørt det klassiske helgefraværet, men når jeg ser på bloggen min har det jaggu meg vært stille siden onsdag. Det er seriøst for dårlig, ass. Men forrige uke var fullt opp til randen med innspurt på skolen før høstferie, samt at jeg hadde sosiale ting planlagt hver eneste dag. Her jeg sitter og blogger nå er faktisk første gang jeg er alene på …. ganske mange dager, haha! Så jeg tenkte jeg skulle vise dere helgen min i bilder!

På torsdag hadde jeg invitert Erica og kjæresten på en aldri så liten dobbeldate, med hjemmelagde blåskjell dampet i hvitvin og fløte. Erica hadde også tatt med en hvitvin hun mente passet meg godt: kung fu girl ! Hahaha det er gøy. Pluss at den var kjempegod! Jeg driver også å lærer meg å lage espresso martinis, så det ble servert til dessert. En suuuuperhyggelig kveld

På fredag gikk jeg en aldri så liten tur i marka for å feire at det var helg. Jeg går ikke så veldig ofte i marka, men herlighet så koselig og deilig det var. Ellers fikk jeg besøk av Marthea som jeg studerte sammen med på BI! Så på lørdag møttes vi en liten gjeng og spiste pizza og skravlet. Været i Trondheim var jo helt sinnsykt forrige uke, så det var nesten uvirkelig å kunne sitte ute i tshirt og skjørt (men måtte så klart vekselsvis ta jakken over skuldrene, haha)

 Etter pizzabrunch dro vi på …

 

… en mini-ølsmaking! Eller, mini og mini – vi fikk 8 smaker hver, i noen små ølglass. Som egentlig var helt perfekt – det er jo ikke alle man liker like godt, samt at man får smake noen nye varianter man kan huske til senere. Melis var også med, og som dere ser gikk det mer i “leverpostei”-smaking på henne, hahhaa.

I går var det kanelboller og pizza hos svigers, som faktisk er to av mine favoritter. Pizza er jo min favorittmat (noe som ikke burde være ukjent hos noen som har lest denne bloggen), pluss at hvetebakst er min favorittdessert. Så det var jaggggu meg en bra avslutningen på uka!

Nå har jeg som sagt … høstferie! Det føles derimot ikke helt sånn ut, da jeg har en god del jobb, samt som at jeg har bestemt meg for å sitte to timer hver dag med skole uansett. Det heter jo strengt talt studieuke, sånn … egentlig. Haha. Så nå skal jeg gjøre meg ferdig med litt jobb, før det blir skole. Håper alle har en fin uke så langt! 

 

5 kommentarer
    1. Hei Anna!
      Jeg og typen skal en tur til Trondheim denne måneden og lurer på om du har noen tips til hva vi kan gjøre? Hva burde vi se, noe gøy å gjøre, fine restauranter og unike butikker? Vi har vært der før, men tenkte det var gøy å spør deg som har peiling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg