MIN NYE TATOVERING

Yo! Og god onsdag. I dag har jeg fri fra forelesning, så i dag har jeg lagt masse to-dos for å få unnagjort. I dag ser det ut som regnet har gitt seg for noen timer også, slik at jeg kan gå ut av døra å fungere uten å bli dyvåt resten av dagen. I går klarte jeg faktisk å få frost i meg etter å ha vært på skolen etterfulgt av trening i en klissvåt tights, så sånn går no dagan

Jajajj de fleste er vel ikke her inne for å lese om meg og min drodling om været, men for å se min nye tatovering! Jeg har hatt lyst til å ta en til tatovering siden min forrige, og har hatt to motiver jeg kunne tenkt meg, men var litt usikker på plassering. Men forrige uke tok jeg frem tusjen og prøvde meg litt frem, og fant en plass jeg kunne tenkt meg! Jeg er jo glad i tatoveringer jeg, men jeg ønsker helst å ikke se de selv hele tiden, for da er jeg redd for at jeg skal bli fortere lei av de. Den forrige jeg tok er jo bak på armen over albuen, og denne bestemte jeg meg for å ta under “hockeykulen”. Og hvis dere vil se min første tatovering så finner dere bilder av den her

  

Så på fredag tok jeg altså denne! Plassen ble perfekt, for nå stikker den opp av de aller fleste sko og sokker jeg har (som ikke går over ankelen da så klart). Så et lite venus-symbol ble det altså på meg – om dere har sett den forrige tattoveringen min er jeg åpenbart glad i enkle strek-symbol haha!

Bonus: Her har dere på ekte mine to personligheter, i ett bilde:

Skiftet jeg til høy hæl og dro opp joggebuksa kun for å ta dette bildet???? JA. Hahhaa. Og sokken med det svæææære hølet i og joggebuksa som holder på å rakne nei shit ass noe så herlig fussete

8 kommentarer

Siste innlegg