MOBILBILDEDRYSS FRA UKEN

A N N O N S E :   T U R E N   V A R   I   S A M A R B E I D   M E D   D A N I E L   W E L L I N G T O N 

A N N O N S E L E N K E R   A S O S ,   N E L L Y

Hahahaha noe som kunne ha vært et fint bilde, hadde det ikke vært for meg som har failet med leppestiften. Dette så jeg ikke før dette bildet ble tatt med blitz, og jeg fikk major flashbacks til creme d’nude-tiden min. Hahah vet flere av dere husker det – da jeg eeeelsket nude/hvit leppestift <3 <3 <3 Her er fra middag første dagen!

Jeg skal aldri drikke en eneste drink igjen uten at det er bilde av meg sjæl på den!!!!!

 

Den første visningen vi var på! Superkult lokale og ikke minst masse superkule antrekk (og noe litt for rart for min smak høhø)

OK dere. FINNES DET noe værre enn å få for lite mat, når maten du får er dritgod???? En ting er å få lite mat når maten er heeelt på det jevne, men denne trøffelraviolien var helt fantastisk god, og når jeg hadde slukt de TRE putene ble jeg sittende som en sur liten kid. Så jeg måtte bestille meg enda mer mat haha

 

Rooftop pre drinks hos Peak Performance <3 

 

Et skjeldent syn: disse to på første rad??? Hahaha det var veldig gøy og veldig kult, og jeg må si jeg fikk mersmak på selve konseptet fashionweek. Var mye nicere og mindre “stress” enn jeg hadde sett for meg, og ikke minst superinsiprerende! Hvis dere lurer på outfiten min finner dere outfit details her <3

Er så glad og takknemlig for å få oppleve dette sammen med min partner in crime Erica! Da blir alt 100 ganger mindre stivt og “fasade”, da vi kan tulle rundt og ha det gøy.

En liten selfie-pit-stop midt i Københavns gater. Det er snedig ass, når jeg er på slike events omringet av bare folk som driver med det samme som meg mister jeg all skam. Jeg og Erica hadde en liten time i Københavns gater hvor vi shootet litt, og gønnet virkelig på, haha. 

   

Holzweiler sin visning, som hadde maasssseee nydelige plagg. Så flinke!!

Også hun søta her igjen da, igjen fra pre drinks. Dressbuksen finner dere her og dressjakken her, sko her

Denne outfiten skal jeg legge ut senere!! <3

6 kommentarer
    1. Dere ser så bra ut!! <3 Elsket også vippene dine! Er det vippeextensions eller dine ekte? Hvis det er vippeextensions; hvor har du satt dem på?

    2. Dere er så fine!! Åå, jeg er egentlig så veldig glad i deg som blogger og du er så kul og flink på så mange områder, men visste du at klesindustrien står for faktisk 10% av all verdens co2-utslipp(det er mer enn all flytrafikk og shipping til sammen)? Jeg mener ikke å gi deg klesskam (det blir garra snart et begrep??), og det er jo ikke sånn at det nødvendigvis er bloggerenes ansvar å gå foran som gode eksempler. MEN! Dere har så stor påvirkningskraft og jeg skulle ønske så mye at jobben deres ikke var tuftet på å oppfordre folk til å kjøpe nye klær hele tiden.

      1. heii <3 girl jeg VET, og det er et paradoks jeg sliiiter med. jeg vet hvor mye skade det gjør, men samtidig er det en av mine største interesser og hobbyer, samt jobben min… men jeg har prøvd å gjøre noen små endringer som å shoppe mindre, og kun bestille ting jeg vet jeg kommer til å bruke. jeg prøver også å ikke oppmuntre til at folk MÅ BARE shoppe +++, selv om det så klart er LANGT i fra nok… helt enig i det du sier der, og jeg må absolutt innrømme at jeg har klesskam AF. andre grep jeg prøver å ta er å handle vintage + selge klær brukt og oppfordre andre også til å gjøre det… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg