NESTEN TIL Å BLI REDD AV

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,  N A – K D

S O L B R I L L E R   C E L I N E ,    H E R

T S K J O R T E   N A – K D ,    H E R

B U K S E N   N E L L Y ,    H E R

S K O   A D I D A S ,    H E R

 

Gårsdagens outfit – denne buksen er the shit! Den er helt nyyyydelig å ha på, og sitter i tillegg sjukt bra, så jeg måtte bare anbefale den til dere, haha. Akkurat nå sitter og trøkker i meg en brødskive med makrell i tomat, og skal snart bevege meg mot skolen for … å ha semesterets siste forelesning!!!! Herregud, jeg skjønner ingenting – hvor ble det av alle dagene!? Dette er i tillegg mitt første semester hvor jeg ikke har reist (bortsett fra til Oslo) masse, så sånn sett skulle det jo egentlig gått veldig sakte? Er det bare meg? Jeg kan enda huske første skoledag etter jul som det var forrige måned. Nei guri ass, sånt her blir jeg nesten redd av – som jeg sa til jentene for noen dager siden: HVA fanken er det neste, plutselig sitter en på gamlishjemmet

E L L E R S   –   H U S K   A T   T I L B U D E T   S O M   G I R   D E R E   2 0 %   H O S   R O Y A L  

D E S I G N   G Å R   U T   2 3 . 5 9   I   N A T T !   D E R E   F I N N E R   T I L B U D E T    H E R   

4 kommentarer
    1. Vi er faktisk flere i vennegjengen som mener at dette semesteret er det korteste som har vært i alle årene vi har gått på skole. helt sykt at det strax er mai og sommerferie.
      Lykke til med eksamen, Anna!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg