SANNHETEN BAK INSTAGRAMBILDENE #2

A N N O N S E L  E N K E R   N E L L Y

Hei og god mandag alle fine folk! Jeg har hatt en supergøy helg, men den tenkte jeg å fortelle dere om senere. I dag tenkte jeg nemlig å ha et innlegg jeg har hatt en gang før – nemlig “sannheten bak Instagrambildene”. Det forrige innlegget finner dere her, og det virket som mange av dere likte det! For det er ikke til å legge skjul på at de aller fleste “shootene” jeg har er langt i fra like glam og effortless som det kan se ut som på grammen, haha. Så her kommer noen gøye historier bak de siste Instagrambildene mine! 

Ahh, bilde nummer en. En klassiker. Dette var i romjulen hvor jeg har på meg denne drømmen av en kjole, som går helt ned til anklene med en kjempehøy splitt. Som dere ser sitter jeg med ene låret på vasken, som gjør at låret “ligger” der og blir … sånn som lår blir når man sitter. Jeg syntes det så heeelt casual ut, men da jeg skulle legge det ut spurte jeg mamma hva hun syntes: “ANNA det ser ut som hele glufsa henger ute”. Sånn i ettertid skjønner jeg hva hun mener, men det akkurat da ble jeg sånn FAKK da mamma det er bare låret mitt slapp av ??? *kjeft*. Så ja, en litt beskjært versjon som ble postet på Instagram der så det ikke skulle bli noen misforståelser :///

Bilde nummer to ble tatt i en parkeringskjeller som dere kanskje ser, da jeg og 3 andre sto og ventet på å bli hentet av pappaen til en venninne, som skulle kjøre oss på vorspiel. Så ja, vi står der og “henger”, jeg shooter (ingen skam), og da kommer det inn en eldre herremann og kjefter dritten ut av oss. Og han kommer inn akkurat når dette bildet er tatt, det ser dere kanskje på blikket mitt?? Hahhaa. Han trodde åpenbart vi var en kul ungdomsgjeng som hadde tenkt å sitte nede i parkeringskjelleren å drikke oss drita, så da fikk vi huden full og beskjed om å pelle oss ut derifra hahaha

 

Hadde vi holdt på med shooten av det første bildet litt lenger, hadde vi fått knipset et legendarisk øyeblikk. Seriøst to sekunder etter bildet ble tatt og jeg fikk tilbake mobilen min, faller hele utesofaen bakover, med meg og Karen med. Jeg slår hodet inn i veggen bak om jeg ikke husker feil, mens Karen slår overkroppen fordervet. Jeg trodde jeg skulle døøøøø av latter der vi lå med bena i været og full styrings. TENK om vi hadde fått det med på bildet, hvor sjukt bra det hadde vært hahahhaa

Det andre bildet er bare meg som shooter litt på resturant, hvor jeg har lagt bikinitoppen min på tallerkenen. Helt ærlig husker jeg ikke hvorfor jeg 1: hadde med meg en bikinitopp, mener dette var uti september en gang og wayyyy past badesesongen, og 2: har rullet den pent sammen og lagt den på tallerkenen, i stedet for i jakkelomma. Jaja

Ansiktsuttrykket mitt på det første bildet røper kanskje at noe er på ferde? Her står jeg og poserer i en nedlagt butikk på et kjøpesenter i Trondheim. Greit nok det altså, men det eneste problemet er at butikken er midt på senteret, med innganger fra begge sidene så det er masse folk som går forbi til en hver tid, på begge sider. Kjæresten min har bedt på sine knær for å slippe å stå der å ta bilder, men jeg har fått han med inn for noen . Her har jeg innsett selv hvor utrolig pinlig det faktisk var, heldigvis ble bildene dritbra med sjukt bra lys hehe

Her har dere søta som har pyntet bord til fest og dratt på seg skinnkjole på en …. tirsdag ettermiddag. Her skulle jeg nemlig ta noen bilder til et samarbeid. Jeg ble så innmari fornøyd med bordet, så jeg endte opp med å ikke rydde det vekk da bildene var tatt – men heller la det stå i to dager og invitere til middagsgjester bare for å få “brukt” det skikkelig.

 

 

Ellers ser jeg at Nelly har 20% rabatt på hele nettsiden (bortsett fra noen merker) i dag – så om dere er interesserte finner dere tilbudet her! Ha en fin mandag videre ♥

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 

2 kommentarer
    1. Fantastisk! Du virker som en så god og sprudlende jente som må være veldig gøy å være venninne med 🙂
      Hvor er de blå skålene fra på middagsbordet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg