SERIER SETT I KARANTENE PT. 2

Litt missvisende overskrift da jeg ikke har sittet i karantene, men siden jeg startet med denne “spalten” da hele Norge satt i lockdown og karantene, ble det dette navnet, haha. Dere finner første del her! Jeg vet helt ærlig ikke hvor mye folk bryr seg om hvilke serier jeg har sett, men men. Hahahha

Bare et bilde av hvordan jeg ser ut når jeg ser på serier ;))))

 

– UNORTHODOX

– MRS. AMERICA

– UNSOLVED

– NÅR STØVET HAR LAGT SEG

– OUTER BANKS

– DEAD TO ME SESONG 2

– HOLLYWOOD

– DYNASTIET SESONG 3

– WHITE LINES

– JEFFREY EPSTEIN: FILTHY RICH

– 13 REASONS WHY SESONG 4

– NORMAL PEOPE

– MARCELLA SESONG 3

– MORDENE PÅ WHITE HOUSE FARM

– DNA

– HIGH FIDELITY

 

Mine favoritter fra listen er High Fidelity, Hollywood og Når Støvet Har Lagt Seg. Sistnevnte har en sakte oppbygging og er veldig rå, fin, trist og grusom. Hollywood likte jeg utrolig godt – den er morsom, fascinerende, men også mørk på samme måte. High Fidelity ble jeg faktisk ferdig med nettopp, og det er en veldig enkel og grei serie, med flinke Zoe Kravitz i hovedrollen (eeelsker hun), og en serie som ikke krever så veldig mye av en, haha! Ellers likte jeg også Unorthodox, Marcella sesong 3 og Normal People godt.

De jeg likte minst var nok Mrs. America (den så jeg heller ikke ferdig) – det ble litt for mye prating for min smak. Outer Banks og siste sesong av 13 Reasons Why ble kanskje litt for tenårings-serie for min smak, om dere skjønner? Hahaha. Gjerne kom med serietips om dere har i dette innlegget!! 

16 kommentarer
    1. Føler vi har litt lik seriesmak, har sett typ de samme som du lister opp her! :’) Så tenkte jeg kunne foreslå Stateless på netflix, har akkurat startet på den men er helt frelst etter 2 episoder! Den er basert på en sann historie, har sykt flinke skuespillere og er veldig spennende/rørende så langt. Vil ikke røpe noe mer men pliis gi den en sjanse, tror du hadde likt den, hihi. Klem <3

    2. Fitness Diaries Sverige! Trenings influensere med bla.a Angelica Blick. Muligens for spes interesserte, hehe! Men litt gøy å se faktisk! Klem til vakre deg! <3

    3. Little fires everywhere!! Sjekk den uuuut, du kommer ikke til å bli skuffet☺️ (Kan sees på Amazon prime video med norsk bruker, typ 60kr i mnd)

    4. Vis a Vis! Kjempespennede, men på spansk. Så det er en serie man må følge med på hvis man ikke kan språket. Det er derimot ingen problem, for den er kjempespennende😍 Ligger på netflix 💛

    5. Hellow <33
      Skal til Kragerø neste uke, og lurte på om du hadde noe tips? Alt fra gode drankz, restauranter, ting å se (både i Kragerø og i nærheten) osv

    6. “See” på AppleTv+!! Virkelig en spennende og bra serie å anbefale <3 Veldig kort fortalt omhandler den en fremtid hvor menneskene har mistet evnen til å se.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg