UKENS SPØRSMÅL

A N N O N S E L E N K E R   B L I V A K K E R ,   N E L L Y ,   N A – K D  ,  T R A D E D O U B L E R , E L L O S 

Elsker slike innlegg, elsker stilen din!! Blir så inspirert, og lurer på om du kanskje kunne ha laget et innlegg om hvor du får mest interiør-inspirasjon fra? Jeg føler ikke jeg finner noen hverken på blogg eller instagram som har samme stil som deg og jeg trenger meeer av denne nydelige inspirasjonen!! <3

Herregud så _jæskla_ hyggelig sagt av deg!!! Jeg finner stort sett inspirasjon i enkelte møbler/dekor. Typ er alt for dårlig til å se helheter, jeg ser liksom bare èn fin sofa, en jækla fin ramme og et nydelig bord – jeg tenker ikke nødvendigvis over at det skal passe, haha. Derfor har jeg måttet passe litt på så det ikke blir “too much” her i den lille leiligheten min! Ellers hentet jeg mye inspirasjon fra Pinterest da jeg skulle pusse opp, mest for å visualisere hvordan det ble med enkelte fliser til brun kjøkkenbenk, eller finne smarte løsninger til walk-in-closeten <3

L A M P E N    F I N N E R   D E R E    H E R

 

Hvordan er størrelsene på NA-KD / NELLY?

Det spørs jo litt, men regner med du mener på Nelly og NA-KD sine egne merker? NLY brands vil jeg si er store i størrelsen – jeg bruker alltid XS der, og er vanligvis en XS/mer en S. NA-KD vil jeg si er mer normal i størrelsen 🙂

 

Og den fletten var nydelig hvordan lagde du den??

Jeg surret bare en liten del av hestehalen rundt strikket! <3

 

Hvor er genseren du har på på BI-videoen fra?

Den finner dere her <3 (Koden  ANNAIS15 gir dere 20% off på den (og hele nettsiden høhø))<3

 

Dette høres sikkert sykt teit ut, men fyrer løs allikavel haha! Når du har vors/fest hjemme i leiligheten din, hvor «streng» og noia har du for søling, rot osv osv?? Jeg får typ høy puls når noen feks. skal åpne en musserende flaske over teppet, og føler meg så sykt teit, så lurer bare på hva som er vanlig når man har sin egen leilighet

Haha FEEL YOU! Nå kjenner jeg meg selv så godt at jeg ikke kunne investere i noe dyrt teppe, eller… ikke teppe i det hele tatt. Jeg er ikke så redd for at folk skal søle i leiligheten, bare ikke i sofaen min. Men det kan jo likevel skje, så jeg starter hvert “store” vors jeg har hjemme, med at om noen søler i sofaen så bare si fra med en gang så jeg får fikset det med litt vann. Værre er det jo ikke! Ellers sier jeg i fra om andre enkelte ting, typ to sviiiindyre vinglass jeg har og er veldig redde for. Da vet liksom folk at om de skal bruke de må de være forsiktige. Jeg syntes absolutt ikke det er rart å være redd for tingene sine, det skal man være! Men kanskje passe på å ikke være redd for absolutt alle tingene sine, for da burde man kanskje ikke ha fester og vorspiel hjemme, hehe…

 

Hvilken skrubb bruker du til å fjerne selvbruning?

Til ansiktet er min go-to skrubb denne. E.L.S.K.E.R, haha. Den bruker jeg ukentlig, om jeg skal fjerne selvbruning eller bare freshe opp hudcellene. Til kroppen bruker jeg denne og denne, men har også begynt å bruke Rituals sine som jeg liker veldig godt!

 

Vil du anbefale spraytan? Hvor lenge varer det? Ser man helt rar ut?

Mange har spurt om dette, haha! Jeg vil absolutt anbefale det, men kanskje til spesielle anledninger. Det er ganske styrete, liksom. Man må jo typ sette av dagen man har tatt spraytan – da må man gå i løse klær, ikke bruke sminke, ikke dusje, ikke svette – ja også ser man jo ganske gærn ut etter hvert som fargen setter seg også. Men når man dusjer det av ser det jo helt nydens ut, som om man er fresh out of syden! Det varer i 5 dager vil jeg si, hvis man ikke dusjer hver dag og er forsiktig med å tørke seg hardt. Og så man begynne å skrubbe det av, og det bruker jeg ofte 2-3 dusjer på. Så ja, det er litt mye styr, men absolutt verdt det om man skal noe spesielt! I tillegg er det jo litt dyrt, så ikke noe jeg kunne holdt på med ukentlig liksom. Blir jo en heltidsjobb det

Hei Anna! Jeg lurte på en ting – skal du på utveksling neste semester? Klem <3

Hei hei <3 Nei det skal jeg ikke! Mange av dere vet jo sikkert at jeg er veldig hjemmekjær, i tillegg til at jeg reiser mye ellers av året, så personlig kjenner jeg ikke behovet for det. Men skulle jeg bodd i utlandet hadde et semester vært perfekt lengde tror jeg! 

 

Litt random spørsmål men husker du gikk på kurs for å bli besøksvenn via røde kors, ble det noe av? Hvis ja, hvordan var det?

Det ble det noe av ja, etter en god del kurs (må bare gi en hands up på at ikke alle de kursene er like gøye (haha), men det er verdt det!). Nå er det jo taushetsplikt på det meste så jeg kan ikke fortelle så veldig mye om det, men det var fint. Og trist. Jævlig trist. Jeg er jo så innmari emosjonell og blir så trist og glad av gamle mennesker, og jeg tok det veldig veldig veldig innover meg (jeg kunne for eksempel aldri jobbet i hjemmetjenesten, hadde grått hver dag etter jobb seriøst). Men jeg vurderer å begynne med det igjen når/om jeg velger å ha et friår etter bacheloren og får litt mer tid! Anbefaler absolutt alle å bli besøksvenn – om man ikke liker det er det bare å slutte! Men tenk den forskjellen man gjør for et menneske. I tillegg tar man masse kurs som er fine å ha på cv’en, så det er aldri helt bortkastet om du velger å slutte heller. 

 

Hvor er lampen du solgte på instagram fra?

Den finner dere her, og taklampeversjonen som jeg har på soverommet her <3 

8 kommentarer
    1. Tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt ang. Å bli besøksvenn <3 Klarer aldri å bestemme meg for om jeg hadde klart det (mtp. Det emosjonelle).

      1. det er virkelig bare en måte å finne ut av det på, og det er å prøve! og selv om det er veldig trist/tristfint så er det en opplevelse, og personlig skal jeg kaste meg ut i det igjen en gang fordi jeg trenger å øve meg litt på å være mindre emosjonell haha… <3

    2. Hei!

      Lurte på om moren din selger print av bildene hun lager? synes både det du har i stuen og det annijor har delt på bloggen er kjempefine:))) kunne tenkt meg å kjøpe et eller to!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg