DIY: SKOSTATIV

Da tenkte jeg å vise dere det nye “skostativet” mitt! Som mange kanskje vet har jeg en innebygd skohylle i klesskapet (dere kan se den her), men den er fylt opp. Jeg har jo også et skoskap i gangen hvor jeg har sneaks + boots, men ville ha alle pynteskoene mine på samme rom. I tillegg har jeg en tvangstanke om at jeg ikke kan ha gule/røde/oransje/knæsje sko stående i skoløsningen, på samme måte som jeg ikke kan ha jakker i de fargene hengene ute, da det ødelegger litt følelsen av samspill mellom farger, hahaha. Jeg vet det er sjuuuukt lol, men men.

Uansett, jeg hadde en skuff med alle resterende høyhæler, men det endte med at jeg glemte de. Jeg tittet litt rundt på Pinterest, og fant en så genial løsning! Så jeg skal ikke skryte på meg at jeg kom på denne ideen selv, haha. Men det er supert om man ikke har plass/råd til et stort skoskap, men likevel vil ha skoene organisert og på display. Dette trikset funker jo bare da til sko med hæl på 🙂

Nederst har jeg hengt thigh-high-skoene mine! De fleste skoene som henger her er skoene som ikke har plass i kleshyllen, har feil farge (kremt) eller er “too much” til å se pent ut inni de små lukene. Så det er jo litt “kaos” der de henger, men dette er på veggen langs sminkebordet mitt, så de vises ikke så alt for godt.

 

Sånn ser det da ut – håndklehenger! Jeg kjøpte mine på IKEA, dette er vel Svartsjön-modellen. Jeg valgte den tynneste modellen jeg fant, men man finner jo i alle tykkelser, farger og lengder. Tykkelsen vil jo avgjøre litt hvordan skoene henger også, om de er tykkere vil skoene stå litt mer fremover (og kanskje sitte bedre fast?), i stedet for å henge nedover slik som mine. Et veldig enkelt DIY-triks som egentlig ikke trengs noen “oppskrift” på, men tenkte uansett å vise dere hvordan mitt ble, kanskje noen ble inspirert! 120,- for nytt skostativ er ikke værst <3

 

P S :   I   N A T T   G Å R   R A B A T T K O D E N   M I N   P Å   N E L L Y   U T ,   D E R E   F I N N E R   D E N   H E R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg