UKEN SOM VAR – UKE 36

A N N O N S E L E N K E R  N E L L Y , B I K  B O K 

Akkurat nå: Sitter jeg og kjemper mot mine egne øyne for DAMN de har det fælt i dag. Det er åpenbart noe jeg er allergisk mot og tenker at det kanskje er pollen (da det er det eneste jeg er påvist allergisk mot + støv), men er det pollen ute enda da??? I tillegg kom jeg hjem fra tiiidlig forelesning i dag, og det i seg selv er jo ikke akkurat noe som får øynene til å sprette opp. Herregud jeg syntes synd på forelesere som får tildelt første time på mandager – FOR et lite engasjert “publikum”…..

 

Ukens tanke: Hvor lenge siden det er jeg har hatt denne spalten?????

 

Ukens opptur: Da jeg var ute og spiste her om dagen fikk jeg lov å bestille meg en barnemeny som dessert. Det er tydeligvis ikke helt greit i resturantbransjen (LATTERLIG spør du meg), men etter en pizza ville jeg ha mer mat og spurte om en barne-sized fløtepasta. Ikke bare fikk jeg et JA, jeg fikk også den største barnepastaen ever?? Det var typ en vanlig porsjon hahaha da var jeg seriøst så glad. Jeg mener det burde bli mer aksept for oss som ikke er så glad i desserter og heller vil ha mer mat som dessert !!! KAN NOEN STILLE TIL VALG MED DET KANSKJE (høres jo ut som man kan stille til valg med hva faen som helst om dagen kremt bompenger)

 

// Damen klar for date night! Kjolen jeg har på finner dere her //

// Ya girl tar tatovering *kul* //

// Meg på nachpiel forrige helg //

 

 

Ukens nedtur: Skikkelig luksusproblem, men huden min har reagert på noe den siste tiden. Jeg har jo alltid vært veldig heldig med ren hud, men som også gjør meg helt maktesløs når det først oppstår noe. Jeg får jo alltids en kvise her og der, men nuppete, tørr og irritert hud over lengre tid vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med. Jeg har en teori om at det er fordi jeg har sneket meg over på kjæresten sin pute (etter jeg begynte å sove uten pute selv), hvor det kanskje ligger små rester av hårvoks til tider. Har hørt fra boys at man får uren hud av hårvoks så det er kanskje ikke så dum teori eller??

 

Ukens sang: Altså alt det nye Astrid S gir ut er jo bare fantastisk – hun er så flink! Shout out til henne!!! 

 

Ukens person: Jeg vet jeg har snakket om han her før og at det seriøst er 7 mnd siden – men den random mannen som stoppet for å hjelpe meg med å kaste papiravfall da jeg hadde shitloads av det. Jeg kom på det her om dagen da jeg sto i en liknende setting – for en HELT. Det er få ting som er kjedeligere og mer stuk enn å kaste svære pappesker, og at en fyr som åpenbart var på farten velger å stoppe for å hjelpe meg: faen det er hverdagshelter ass

 

Ukens kultur: Siden det 1: er jævlig lenge siden sist jeg har hatt denne spalten, og 2: jeg ser jævlig mye på serie, kunne jeg jo nevnt i fleng her. Jeg har sett ferdig Sons of Anarchy (endelig, 7 sesonger tok faen meg tid), jeg har sett sesong 3 av 13 Reasons Why (IKKE spør meg for jeg hater egentlig den serien der), Sesong 2 av Mindhunter, siste sesong av Orange Is The New Black, Sesong 4 av The Affair, OG LISTEN FORTSETTER. Ikkkeeee tenk på det eeengang hahahaha jeg elsker å se på serie

Men vinneren er: The Lion King. Faen i helsikkes for en bra film, som jeg sa til kjæresten: “Det er nesten på tide å dra å se den igjen – det er jo bare 3 uker siden sist og jeg føler meg keen på å grine litt igjen”. 

 

Ukens obsession: Her har jeg myyye bra, og for tiden går det mye i produkter! Jeg nevnte jo noen av de her, men om dere er keene på noen fler – here we go. Jeg har blitt enda mer forelsket i denne tightsen – den holder seg veldig bra i vask og sitter bare så forbaska bra. Jeg våger faktisk å si at den er bedre enn Nike Legend (YES I said it). Anbefales, selv har jeg bestilt den hjem i grått og med annet motiv, hihi

 

// Skitn selv på photoshoot //

// Snedig å tenke på at jeg kan være så babe ?? Buksen finner dere her //

// Meg og broren min flexer tattiser //

 

 

Ukens mat: Gårsdagens middag ute med pappa og broren min – en deilig liten ham and olives-pizza etterfulgt av en bruschetta. Når jeg er på resturant føler jeg meg seriøst unormal: folk rundt meg er “mette” etter en halv pizza som de sender tilbake mens jeg bare … oK??? Er det innafor å be kelneren om å få den halve pizzaen eller blir det heeeelt feil .

 

Ukens gledingz: Nå har jeg faktisk massevis å glede meg til, da jeg har takket ja til flere gøye ting i ukene som kommer. Forteller mer senere <3 <3 

 

Ukens donk og tips: Ahh, nå skal jeg gi dere tips basert på min egen donk-het. Ikke bruk pengene deres på “kosttilskudd”, hårtabletter, hudtabletter og slikt. Det funker ikke!! Jeg har jo fortalt før at jeg brukte mine egne penger i over 1 år på hårtabletter (da jeg sluttet med extensions og ville få håret til å vokse) – det er bare lok, virkelig. Nå i sommer slet jeg jo med nupper på brystet og trodde det var soleksem, og kjøpte derfor betakaroten for å få det vekk. Fant ut med en gang etter kjøpet at det ikke var soleksem, men bestemte meg for å spise tablettene uansett for å sjekke om brunfargen fikk noen annen “effekt”, hhaaha. Og helt ærlig syntes jeg heller ikke der det er noe å hente, ass. Jeg merket kanskje litt forskjell (og det tror jeg egt bare er placebo), men det er bare ikke verdt pengene. Bruk pengene deres på noe annet heller haha <3 

 

Ukens flause: Alle som har mulighet men velger å ikke bruke stemmeretten sin i dag!!!!

// Meg som spiser på skolen og ser helt jævlig ut ?? Outfiten finner dere her // 

// Hahaha pene jenter //

// Meg som er helgeklar! Kjolen finner dere her //

15 kommentarer
    1. Må bare slå et lite slag for betakaroten her og fortelle at i alle år var jeg plaget med soleksem hver sommer, og fikk veldig lite farge, men har nå gått på betakaroten seks somre på rad og ikke hatt noe soleksem, i tillegg til at jeg faktisk har blitt brun 🙏🏻 Skjønner såklart at det ikke funker på alle, men måtte bare forsvare den litt her siden det har funka så bra på meg, og flere andre 🙌🏼 Når det kommer til andre kosttilskudd er jeg enig i det du skriver haha

      1. jaaa betakaroten tror jeg kan funke på soleksem, det har jeg lest mange sier!! så der har du nok helt rett haha <33 mente at for min del så var det ikke verdt pengene mtp bare for å bruke det som middel for å "bli brunere" eller at det skulle holde lengre 🙂

    2. Åååååå endelig en blogger som endelig sier at det ikke funker haha!!! Dette har irritert meg i flere ååååår😂

    3. Hvor har du kjøpt den svarte tubetoppen du har på bilde? På ukens obsession

      Sliter å finne en lang som jeg kan ha i buksa, vet ikke av noen her i Trondheim??

    4. Endelig en blogger som sier sannheten om disse kosttilskuddene! 😀 ER så lei av reklame for hårpiller og hudpiller og gud vet hva. Helt uten god vitenskapelig dokumentasjon, og det at det “funker for deg” er faen meg ikke bra nok ass. Ved mindre man har vitaminmangel så vil ikke MER vitaminer hjelpe på å få flottere hår etc. For noen år siden var det disse chillislankepillene samt magnesium mot søtsug som var in, får håpe at dette også går over…. Takk Anna! <3

    5. Apropos serie (ser ekstremt mye serier selv herregud) burde du se Broadchurch. Tre sesonger, KOS DEG. Musikken, David Tennant, alt er bare syko spennende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg